Lilla fina fullpackade veckan.

Veckan rullar på, jag hinner inte med. Det är redan onsdag och lägenheten är kaos och jag typ sover, jobbar, försöker träffa vänner och njuta av livet!

I måndags var det kurs efter jobb, men hann med att fixa kyckling och ris till middag innan, gott! Kursen var rätt bra och jag hänger med, har till och med fått in allt i blocket nu! :)

Igår jobbade jag, fick duscha efter halva dagen för att jag luktade gammal yoghurt.. :/ Efter jobb blev det en sväng på systemet och sen upp till Elin och fira henne eftersom hon fyllde 20 igår! :D Sen blev det en sväng på stallet och kollade på Jenny när hon hoppade plus att jag klappade lite häst!

Idag efter jobb är det kurs igen och imorn har jag tvätt-tid, så det kommer att ta typ hela eftermiddagen+kvällen, garanterat! yeye^^

Sen är det fredag och då e de kalas för Jennie som fyller 30 år! :D Och sen som lilla bäret på toppen, så kommer Kristoffer på kvällen! :D Sen helgen vet jag inte alls, ingen plan än, men de blir nog bra ;)

Have a nice day! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0