Santa, You give money, a bad name?

Magen dödade mej igår, somnade vid halv 8 i soffan efter middag och några vänneravsnitt, flyttade mej vid 8 till sängen och sov där tills klockan 6 + 10 min (sjukt dålig ovana). Drömde många levanade drömmar inatt, men dom var iaf inte läskiga.

Har en liten miniångest för att det känns som om att alla åker någonstans nu. Utomlands eller Forum, faceboook bara visar mej alla som åker! Hjäääälp... Men denna månad är plånboken på minus och ändå så ska jag åka till Sundsvall på lördag och köpa några saker till lägenheten, julklappar plus något jag själv tänkte ha på mej på dopet och eventuellt jul.

På fredag har jag iallafall dejt med älsklingen, har saknat henne så <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0