Idag kan man säga att idag åker jag!

Somnade vid 12 inatt, vaknade imorse och såg att jag vänt täcket x antal gånger och att ena nallen går prydligt i soffan, vad fan gör jag på nätterna egentligen?

Kom upp, packade klart (typ allt) och är på jobb! Har precis gjort en stor jävla ansträning och snart blir det en massa mer! Åker från jobb strax innan 3 och ska ställa bilen vid lägenheten, hämta väskan och sen knalla ner mot tåget, sen är jag äntligen på väg! :)
Är lite skeptisk på minuterna mellan tågbytet, eftersom tågen inte har en förmåga att komma i tid.. Men det ska lyckas, huvudsaken är att jag kommer dit ikväll! :)

Ska dessutom försöka ta lite bilder i helgen, så att jag har lite att lägga upp här! Har blivit sjukt dålig på att  lägga upp bilder! Bilderna från min helg med Ida har fortfarande inte ens kommit in på datorn, skärpning!

Är sjukt trött nu och huvudet och magen gör ont, kan bero på att mardrömsnätterna är tillbaka och att jag inte fick mina 8 timmars sömn inatt som jag är sjukt beroende av! Eller kanske besatt..

Fick dessutom jättefin avskedspresent av mina vänner på Systembolaget, guldvärda! :D

Well, jag ska ha en lång kunghelg och jag hoppas ni får desamma! :*






Och sen en privat hälsning till Jenny (Knack,knack,knack Penny!? x3), Tobbe såg faktiskt inte så farlig ut! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0