Just smile, to day can be your day!

Har ätit god lunch, chiliconcarne som jag fick hos mamma igår! :) Imorse var jag uppe med tuppen och var på Däckia kl 7, kom på jobb kl 8 och har sen dess hållt på med löner och kört traktor! Har hjälp Stefan och det har varit jättekul! :D Efter jobb ska jag äta fisk hos mamma, sen hälsa på Minna, Jennie, Ronja och ev Hampus :) Sen hem och hämta jaktgrejer, för att fre förmiddag och lördag ska jag ut i skogen! Ska upp till Stefan och skriva papper oxå, mycket att komma ihåg!

Även att Fyrfasen säger att dom betjänar sina kunder varje dag, men tror ni inte att dom inte kan nås idag? Just den dagen jag behöver prata med dom? Nej, då är dom på kurs! Hmm.. Missnöjd man blir!


2 månader sen jag träffade Kristoffer idag! Och om en vecka så träffar jag honom igen, gillar! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0