You want what is yours, you want what you cannot have

Vaknade imorse full av förväntan, inte så trött men valde ändå att somna om 3 minuter. Klev upp, gjorde mej klar och gav håret lite hat och allt blev bra till slut. Väckte brorsbarnen som sov hos oss och skulle på skola och sen åkte jag på jobb (mamma tog hand om barnen).

Nu kom jag på att imorn är det fredag och då ska jag (antagligen) ha bestämt mej för hur jag ska jobba i vinter och imorn är det en vecka tills jag bor i min lägenhet och jag får världens bästa sällskap! Längtar!

Har rensat lite filer på datorn, det var väl behövt.  Försökte även få igång webcameran, men är tydligen inte smart på teknik nog, så min outfit får ni inte se. Även fast jag trivs i den nå sjukt. Legging, knästrumpor, långt linne, långkofta som är öppen fram, grönt halsband jag fått av Ronja, och sen ett par tjocksockar som jag har för att det är kallt. Snyyyggt! Stövlar har jag på om jag ska ut i det vackra vädret. reeeegn!

Ikväll efter jobb ska jag skjutsa mamma på klippning och sen kolla lite på erikshjälpen med Pär-Anders, tror även det blir en sväng på crazy house. Det är ju faktiskt snart jul.. Vad önskar sej allt folk?
Sen ska jag och mamma handla massa mat, sen hem och fortsätta stöka i huset inför flytt, men jag insåg igår att det enda jag gör är att flytta runt kartonger eller att tömma dom och stoppa i samma innehåll. Kungligt tidsfördriv om det hade varit så att man hade haft överflöd med tid :p

Lyssnar på Bandit på jobbet och snart ska jag skaka rumpa till rock och diska snuskgubbarnas disk!

Ha en underbar dag! ;D

Sökord: Höstrusk





Kolla sötnosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0