Ang Snö (m.m.)

Det ringer, jag svarar så trevligt. Sen kommer frågan om snö, det är här jag och pappa skiljer oss lite! :)

Freddy: Är det mycket snö?
Jag: Ja, men hur mycket som helst! Och kallt!
Freddy: Oj, har det kommit så mycket?
Jag: Ja, det är vitt! Men solen skiner ju iallafall!
Freddy! Ja, tur det är fint väder. Är pappa där?
Jag: Ja, han kommer här.
Sen hör jag:
Pappa: Nej, inte är det så mycket snö. Det har ju bara kommit en liten skvätt.

Jag typ dör, hahahhaah. Vi ser så olika på snömängd liksom!

Jag tycker det är sjukt mycket snö. Eller egentligen inte, det är minusgraderna som stör mej. Bilen hade totalfrysit imorse, trodde jag skulle dö lite eftersom jag inte kom in i den. Trodde först dolda kameran var framme, men eftersom ingen knackade på rutan och sa att det var ett skämt så får man lösa det själv. Kvinna som man är. Fick upp bakdörren (för trångt för att öppna någon annan dörr med våld), klättrade fram, startade bilen, fick upp framdörren utan att sparka upp den i andra bilen, skrapade rutorna duktigt, sen iväg!

En till negativ sak: ÅFA var in i min lägenhet igår, skulle fixa min kran. Dom misslyckades och stökade till ännu mer i min redan stökiga lägenhet. Har dom inget hyfs? Får så lov att ringa igen -.-

Annars är det fina fisken, ser fram emot korvstroganoff ikvälll och lite träning! Sen ska jag verkligen städa (hoppas jag) och hinna se lite tv. haha, undra vilket jag kommer att prioritera? ;)

Puss och kram gullrumpor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0