Hej hopp!

igår jobbade jag, lagade korvstroganoff (tappade mobilen i den, men eftersom man har kungtelefon så klarar den allt), tränade, duschade och peelade hela kroppen (skönt!), sen hälsade jag på Pära och fick jättegott och nyttigt kvällsfika! :D Renbäddade sängen då jag kom hem, med nyainköpta sängkläder (bilden nedan) och sen lite BB och Glee innan jag somnade. Har svårare och svårare att komma i säng på kvällarna, men på söndag, då jävlar ska det sovas! ;D Dessutom slog jag huvudet tre gånger i går, haha. Riktiga blunders!

Idag blir det jobb, gubbarna vill ha lön och sen blir det troligtvis jogging med Jennie, innan jag ska hem och verkligen ta tag i städningen! (som jag sagt i en vecka nu..) Men såg klart Pretty Little Liars igår, så det borde inte vara några problem att göra något vettigt idag.. (haha)

Och på fredag åker jag, Carro, Anna och Linda till staden för en riktig tjejdag! Shopping, spåtant, mysmiddag och mera shopping! Kul :D

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0