Älskade sol! Bättre sent än aldrig!

I förrgår blev det en långpromenad i finvädret, därifrån bilden på mej och mina smä hjärtan! Dom är inte så pepp på att vara med på kort, men nästan så :)
Igår var jag ledig förutom en timme som jag svängde in på jobbet och fixade till alla lastbilsmänniskor. Klev upp och såg solen, solade först hemma, sen tog jag med mamma och dagisbarnen på dammen och där busade vi hela dagen! Hoppade från bryggan, årets första dopp (!) och busade med barnen! Har fått små små linjer, men det är bättre än inget!Foto: Jag och mina små hjärtan på dammen <3
 
Idag jobbar jag bara förmiddag och sen tar jag ledigt igen för att kunna njuta av vädret! :D
 
Hade tänkt åka till leksand i helgen med min kära Josse, men precis då jag bestämt mej 100% så fick jag ett sms av henne att han vi skulle kolla på inte skulle dit, så nu blir vi hemma istället! Ska försöka packa ihop huset och hoppas att det blir en resa nästa helg istället! :)
 
Hade!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0