"Då är du som vanligast"

Helgen har varit fin. Men jag måste ha fått något fel för jag vill bara sova. Hela tiden. Vaknar tidigt och är pigg och trött. Samtidigt. Det går bra nu. Har haft två av mina älskade brorsbarn på lördagen, träffade alla fem igår då Hampus fyllde 10 år! <3 Myste även med dom fyra yngsta på stranden torsdag och fredag! Var lite halvt ledig då, sjukt skönt. Har fått lite färg!
 
Om två veckor är jag Östersundsbo och är snart på min första dag i skolan. Är så inte redo. Innan detta hade jag tänkt åka till Uppsala, vet inte hur det bli än. Plus att jag ska på VC och tandläkaren den här veckan. Sen har jag tydligen mycket saker kvar i huset tycker päronen, jag som tyckte att jag skjutsade iväg det mesta i lördags, tokigt.
 
Hade tänkt hinna träffa lite vänner nu i veckan och nästa :) Plus starta min rosa vän!
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0