pick me, choose me, love me.

Så skönt att veta att imorn vid den här tiden sover jag så jävla sött i min säng. Jag ska ha en så efterlängtad sovmorgon så det finns inte! Oh, älskade sovmorgon! Omfamna mej! Läääääängtar!
 
Igår blev det jobb, en km med hundarna som måste fått något fel med dragning (...), sen bilbingo med mamma och sen 20 min jogging när jag kom hem på natten :) Vann ingenting, men åt en pizza, gott! Blev kvar en bit till frukost med. Nyttigt? Nooooo! La mej med blött hår, så ja, krulligare finns inte.
 
Idag? Jobb, kika på regnet och sen ska jag nog hälsa på Svedin som har laddat hem en film med Skaaaaaaarsgård! Wihoo! Längtar efter min man? Jaooooo!
 
 
Snygg, snyggare, snyggast. Och min man. Vi har bara inte kommit ut med det officiellt än. Men eftersom ingen läser min blogg så kan jag skriva det här. Wihoo. Iallafall, är han med i en film som jag ska se ikväll. Kommer inte ihåg vad det heter nu, men han träffade ju den där Renee i den. Självklart var det oxå bara en täckmantel för våran kärlek. Just so you know.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååååh vad du är söt! "Idag? Jobb, kika på regnet och sen ska jag nog hälsa på Svedin som har laddat hem en film med Skaaaaaaarsgård! Wihoo! Längtar efter min man? Jaooooo!" kan ju nästan misstolkas liiite ;) haha!

Svar: Hahahahahahahahhaha! Äh! Det kan inte missuppfattas! För det första läser typ ingen min blogg och för det andra vet alla som känner mej att Skarsgård är och kommer alltid vara min man! Att han sen spelade Charlie (?) i Straw Dogs och våldtog, ja det gjorde mej arg. Är jag söt igen då? ;)
LittlePuh

2012-08-03 @ 20:52:05
URL: http://jjeennnyy.blogg.se
Postat av: Smygarn!

Det är nog fler än du tror som läser din blogg haha

:P

2012-08-07 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0