Förkylda Fredag

Förkylningens förkylning har slagit till. Typ döv på ena örat, kan inte andas och huvudet känns som bomull. Tung jävla bomull. Men igår kickade jag av ett möte och tusen ärenden i Ånge, träffade även på fina Jenny en snabbis! (y) Annars gosar jag med hundar typ överallt, vet verkligen inte hur jag ska klara mej i stan sen. Gosar hela tiden. På jobbet, efter jobbet, på kvällen, på morgonen, hos farmor, hos vänner. osv osv osv. Fina djur! Har även halvt lovat Jenny att jag ska hoppa upp på hennes häst och rida lite och sen ska jag till Jennie och snusa lite häst oxå är det tänkt! Istället för jullov blir det djurlov! ;)
 
Dagarna nu framöver är fullspäckade! Typ iallafall! :)
 
Igår : Möte
Idag : Julmathandling och kanske träffa en vän :)
Lördag : Tacomiddag med kusinerna och stora släkten! ;D
Söndag : Uppesittarkväll! Vart vettefan, men ska köpa mej en lott iallafall :)
Måndag : Julafton! Sista avsnittet av julkalendern, släkten kommer till mej och pappa plus att man hoppas att tomten kommer på kvällen då det inte finns ett enda paket med mitt namn på under granen.. än.. ;)
Tisdag : Den efterlängtade juldagen!
Onsdag: Inget planerat, förutom att troligen vara lite bakis... (ev jobb)
Torsdag : Jobb
Fredag : Jobb
 
Sen efter det är det några dagar till och sen är det det oplanerade nyåret!
 
Puss Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0