Lite om igår, lite om idag, lite om veckan som kommer och en jävla massa gamla bildder!

Hade en mysig dag igår, även om jag insåg att köket inte är min plats i hemmet. Lärde mej massa nytt, men ändå. Njaaaaa. Tror mina vänner håller med mej! Men det blev iallafall knäck, pepparkakor och tryfflar av olika slag :) Blev även några flaskor vin och starkglögg! Japp, man är liiiite bakis idag. 
 
Hade ställt klockan idag, så klev upp och kikade julkalendern innan jag kröp ner i sängen igen... Julkalendern är sjukt bra! Men ja, att kliva upp efter ca 4 h sömn för att kika på julkalendern, ja, det kan ses som galenskap. Även av mej själv!
 
Hann se lite hästhoppning oxå och saknade min korta karriär nere i Enköping då Sylve Söderstrand var med i tv.. Fick även en jättelängtan efter mina djur hemma. Ska bli lite skönt att komma hem i jul faktiskt :)
 
Det som är aktuellt nu är att det snart är tenta. Igen. På fredagmorgon smäller det! Sjukt opepp. Verkligen. Har ingen kunskap heller. Och på något sätt känns denna tenta svårare, för man borde kunna det här. Svensk lärare, svenska böcker.. Plus att imorn ska jag hålla min andra intervju! :)
 
Idag tänker jag bara mysa i min lägenhet. Och jag har dessutom hittat en födelsedagspresent jag vill ha.. Fotosession (stavas?) med mej och hundarna. Oh oh oh! Fick inspiration av en sida på facebook. Oh! Men att ta med hundarna dit är inte att tänka på, haha. Mina vildar <3
 
Saknar
 
 
Detta får räcka , hahah. Råkade ramla in på ett gammalt album på facebook ;) Känner att man börjar att bli en oldiiiiiie! Och ja, jag vet att jag kommer bli dödad för många av dom här bilderna. Men det är saker man får stå ut med ;) Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0