Nattens underbara dröm

Har haft en sån härlig dröm inatt!

Var på fest med massa folk hemifrån! Bl.a. Håkan, Jimmy, Elin, Jenny osv. Typ lite som juldagen kanske blir. Bi lekte helt sjuka lekar och jag skrattade typ hela kvällen! Vart huse låg vet jag inte, men hade varit där förut i hemlighet tydligen ;)

Sen på festen var det en kille som hade en mini ekorre som han matade med nappflaska och den fick jag hålla i. Viiiiiips så var den stor och jag och ekorren var på en djurpark. Där fick jag blandannat träffa hästar. Så söta och dom hade det mysigt. Fick träffa ett jätteskyggt föl som jag fick leda, och precis då jag kom när ringde väckarklockan..

Men känslan då man är glad efter en dröm är underbar! :D

Varför den ringer 20 i 9 på en lördag är för att idag börjar julkalendern! :D

Puss

Trackback
RSS 2.0