3 dagar bakåt, en dag nu, 9 dagar framåt

Helgen spenderades i Vemdalen!

Får inte lika många stjärnor som den brukar få, men ändå! :)

Torsdagen var enligt mej den bästa kvällen, go och gla! Träffade Ångebor på kvällen och sen blev det efterfest! :)

Fredagen gick man all in och om man säger som så så blev det ingen efterfest :)

Jag skulle köra på söndagen, så lördagen blev lugn! Bakis som attan, men mot alla odds så överlevde jag!

Söndagen tog vi bilen hem vid tio (sjukt tidig utcheckning), två trötta sov i baksätet och jag rattade farkosten med fart hem! Väl hemma tog jag och min klädtvilling en promenad, såååå mys!

Idag, måndag, har jag kört massor med tunnor, har nu en sen lunch och sen lite kontorsarbete!

Imorn är det tisdag eller alla <3 dag. Som dom sa på radion idag: En plågsam dag för alla ensamma jävlar. Troligtvis ska det snöa imorn med, så jag har nog kanske min dag bokad...

Onsdag är det jobb och sen återträff för kursen på kvällen, det blir fika! Wihoo!

Torsdag kommer en älskad ledig dag!

Fredag blir det jobb, gubbarna här vill ha lön. Konstigt va? Haha. Plus ett möte och lite annat.

Lördag - Onsdag har jag en underbar ledighet! Tänkte hinna träffa massa fina vänner och speciellt pinglan som tagit sej upp från Växjö!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0