Jag är inte negativ, bara för trött för tusen smilisar

Bara för att jag börjat blogga med mobilen verkar inte datorn vilja vara med. Känner den sej orättvist behandlar? Tror den seriöst att jag kommer ge upp den? Jag gillar min datorn och det är skönt att se allt i ett större perspektiv. Snälla, snälla datorn, förstååååå det! Idag är iallafall en sån där dag jag undrar varför jag klev upp. La mej 11 igår, sjukt trött. Men. Måste. Kolla. På. BB. Jag dör vad dum i huvudet dom är. Hade egentligen velat sova 8. Släppte in en glad hund, hon trodde nog att jag glömt henne. Lilla fina Wilda. Vi hade en kort mysstund i sängen tills hon tyckte att jag var för omständig så hon kröp under Minnas säng, sötfisan. Jag hade svårt att sova. Har ni tänkt på att hur låter mycket? Iallafall så har jag inte sovit mycket inatt, mardrömmar och så har hamrat på mej och när klockan ringde snooozade jag 2 gånger. Sängen var så skön och den höll mej typ kvar i sängen. Längtar tills efter BB ikväll, så jag får sova igen! Varför måste dom ha det så seeeeent? Imorse var det en glad hund som jag släppte ut. Fixade mej sen och åt halva frukosten innan jag åkte på jobbet. 9 minuter sen, hur lyckas jag? Har typ 3 km ist för 2 mil till jobbet nu i helgen. Jag borde ha medalj! Sen pulsade jag i snön och släppte in löpande Wilda där, sur tjej hej. Och eftersom jag totalt glömt att man ska ha med sej lunch på jobbet så ska jag åka och göra någon köttfärsröra på lunchen, typ nu. (Jag har köpt köttfärs för typ första gången i mitt liv) Ska bjuda mamma på middag sen. Kycklingröra i baguetter. Hoppas bara hon gillar den! Jag tyckte inte den blev lika bra som jag hoppats på! :p I övrigt är jag trött, trött, trött. Har jobb över huvudet. Men allt detta blir efter lunchen. Eller ska göra en vacker sammanställning nu, sen jääääääävlar blir det lunch och sen 4 timmar jobb till! Underbart va? ;) Puss puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0