Söt!




Igår var det onsdag, en helt vanlig dag typ. Jobbade på dagen, gick helt okey förutom att det kändes som väääärldens lääääängsta jobbardag! Varför? Ingen aning. Efter jobb åkte jag hem och städade lite, gick inte vidare bra. Är som en stort flum, igen! Iallafall, vid halv 8-8 var Pära hemma, så jag gick dit och blev bjuden på mat! Asgott :D Men åt för fort och sen sa magen AJ, blir så jävla förbannad på den! Maten vi åt var liksom inte ens onyttig, gah. Sen kikade vi på lite Gustavsson och jag insåg att Pära har sämsta humorn någonsin, haha... Body of Proof blev nästa grej och det är ett bra program! Snubblade hemåt mitt i, typ i pausen. Magen dödade mej. Hoppade in i duschen en sväng vilket gjorde att det inte gjorde lika ont så jag kunde sova iallafall. Ska försöka se om jag får tag i en doktor på datorn idag, ifall dom har någon mejlkontakt eller liknande. Någon borde ha en lösning?

Idag är det jobb igen och möte kl 9, sen lunchmöte halv 12, känner mej sjukt vuxen!

Är ledig i helgen! :D Hade tänkt vara ledig imorn med, men ska kanske ha jour vilket betyder att jag kanske ska plåga in min kropp i traktorn :p Annars i helgen ska jag tvätta, packa och städa! Övrig tid? Ingen aning!

Ring mej, boka mej, älska mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0