Stövlar

igår var jag in på Jiges med mina skor som har typ gått sönder. Hälkappan (?) har åkt ner runt klacken och gör dom görsvåååra att gå i. Så jag gick in och vad tror ni tanten säger?

- Det där är ju troligen inte uteskor!

Jag tänkte: Men vad i helvete? Det är ett par stövlar, bruna, med liten liten klack. Inga uteskor? Ne, dom var ju inte fodrade så dom tålde nog inte vatten? Men gud! Så man köper ett par stövlar och ska ha dom som inneskor? Finns det ens fortfarande? Ja, men jag går hem till folk och tar på mej innestövlarna?

Haha. Jag dog lite.

Men dom skulle ringa mej idag iallafall så jag hoppas dom har ett bra knep att fixa dom på! :)


Kommentarer
Postat av: vira

Hoppas allt är bra med dig! :) // Elvira (Jack, ytterturingen)

2012-02-28 @ 12:17:00
URL: http://viras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0