Dagen då många tror att dom har otur.

Läste precis en blogg, augustifamiljen, så söt blogg med mycket bilder! Hon knäpper mestadels på sin dotter och det är mycket mammaprat, men så fina bilder! Tips! :)

Utöver det är det fredag den trettonde idag, hade totalt glömt bort det tills radion var på i bilen. Många år har jag skyllt på den här dagen då saker går åt skogen, men saker går åt skogen alla andra dagar oxå, så vem skyller vi på då? ;) Känns som en helt vanlig fredag tror jag :) Ikväll efter jobb ska jag baka mina kakor tills imorn, spännande och jag hoppas för allt i världen att dom blir bra! Dessutom kommer Hugo troligen oxå på kalaset, så glad! :D

Annars rullar allt på, det är tomt bitvis och jag skulle verkligen vilja ha en hund, iallafall på deltid. Funderar även på att stanna här ett år till, eftersom jag eventuellt har fått ett jobberbjudande :) Igår städade jag, gjorde lite zumba och kikade på massor av älskade greys <3

Kröp sen ner och sov en underbar natt med bara typ ett uppvaknande :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0