Idag på mitt jobb ute på fältet har jag insett något.

 * Det är inte jag som är farlig ute i trafiken, det är alla andra.
Anledning? Jo! Det är så att jag kan trakikregler, håller koll på skyltar och så vidare. Plus att jag inte har bråttom, speciellt inte idag!
Iallafall så har jag hållit på att krocka två gånger, ena gången inne i Ånge, jag kommer 30-40 km på 50 väg, huvudled. Anledningen till låg fart är att vägen är jävligt moddig och det är livsfarligt att köra 50.. På väg från Shell till Hemskogsvägen, där kliver det ut en volvo, mitt framför näsan på mej! Fy fan vad jag fick bromsa och sen försökte jag tuta, men missade tutan (haha.) Men idiotförare, man måste kolla åt båda hållen, speciellt i vänstersvängar!
Sen var det liknande i Torpshammar, men då såg dom mej men ville "hinna före"...

Well, jag är duktig iallafall, men det är livsfarligt att vara ute i trafiken!

I övrigt så har allt gått relativt bra, har träningsvärk i magen sen min träning igår och sen så har jag varit in på banken idag och beställt ett "vuxen"-kort! Malin duktig, Malin får ett styggt vuxenpoäng.

Ikväll blir det Zumbagenomgång eller en promenad!

Angående Wordfeud, så får jag till det på måndag!

Puss och Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0