kiss kiss bang bang

Hej och hå!

Fredag är dagens veckodag och datumet är den 27, månaden är den första på året som vi även kan kalla Januari! Min födelsedagsmåndag vilket betyder att jag är ett år äldre än vad jag var förra året. Logiskt jag vet.

Varför jag skrev det där? Jo, jag åt precis 1,5 bullbit och blev hög på socker, haha. Jag är värre än ett barn.

Har iallafall fixat till det nya internet på jobbet idag, sen har jag även gjort ärenden på Ånge typ en timme. Nu är jag tillbaka på kontoret igen, bra jävla snurrig + hög på socker. Känns som att hela världen snurrar! Tänk er en karusell som är kul från början och sen på slutet vill man bara dö? Så är det nu. Huvudet leker med sej själv, kul för det!

I helgen har jag jour, men jag hoppas på att flingorna som faller ner nu kan gå och dö någon annan stans, typ i södra Sverige! Jag har ingenting planerat och antagligen kommer det blir lite tomt ikväll och så, men jag hoppas på att någon vill ta en promenad eller liknande iallafall, det vore kul! :) Jag vill verkligen ute och gå nu, var så länge sen!

Och appropå motion så körde jag zumba igår, ett asroligt pass och man fick ta i som fan! Och självklart börjar min jävla mage göra ont igen.... Den verkar inte klara en ansträngning och nej, det är inte det att jag är otränad. En anledning till att jag inte tränar är den förbannade magen som har gjort ont i fem år nu. Men men, ska försöka igen i helgen och alla kan ju hålla tummarna för att det kommer gå så mycket bättre då! :D

Igårkväll efter jobbet åkte jag till mamma och skulle hämta en låda, det slutade med att jag blev kvar där ett bra tag, för först ville mamma ha lite hjälp och sen kom Minna! Och eftersom jag träffar henne så sällan så stannade jag! :) Insåg efter igårkväll att jag inte är redo att bli mamma på lääääääänge, men man blir ändå stolt som faster då en rap kommer och lilla tjejen slutar grina <3

Sen tror jag inte att det var något mer.. Förutom att jag igårkväll fick hjälp av moster att fixa symaskinen och att en annan person klagade på mina blommor som har dött på bordet och jag har förträngt att ta bort, haha!

Och just det, om 2 veckor är vi uppe i vemdalen och laddar för kväll nr 2 av 3! WIHOOOO :D

Puss och kram på er alla söta och ha en underbar helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0