Små små älskade saker och en Marilyn

Dagen började med möte, där jag faktiskt fick fram en del av det jag ville säga! Sen lunch med papi på gästis och sen resterande 4 timmar av arbetsdagen så försökte jag fixa internet plus en grej i Hallsta. 5 i 4, så kom det faktiskt en lösning på båda! Yey! Sen middag och efterrätt hos farmor, gott! Efter det pratade jag med bästaste Ajax :D Sen en dejt med min älskade älskarinna (om hon hade funnits) Marilyn Monroe! Tänk om jag hade fått träffa denna underbara kvinna! Nu ska jag bråka lite med symaskinen och sen sova, imorn ska jag ut på fältet med tunnorna! Puss

 

Gav även mina älskade hundar mat idag! <3

Bilderna är inte bra, vovvarna vill inte vara stilla!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0