Bilder från gårdagen, mestadels på lilla Minna! Då jag hade kalas för alldeles snart fyller jag 21! :)



 

Ronja i fokus! <3

 

 

Familjen har slagit sej ner!

"Födelsedagsbarnet" :)

Världens sötaste lilla tjej! Och redan en linslus <3

Älskade pappa <3

Mamma och Minna myser :) Farmor i bakgrunden!

Hugo ville oxå vara med på kalas! :D

Jack satt och filosoferade med kakor <3

Charmtroll!

Så sööööta små skor!

Så fina ögon! Lilla hjärtat <3

Jag och finaste lilljäntan! <3

<3

Minna fick flytta över till Stefan :)

Sen vidare till Madde :)

Alla ville ha en chans att snusa lite <3

Minna och mamma Jennie! <3

Kurragömma stod på schemat!

Att gömma sej bakom en glasdörr visade sej inte vara så dumt, haha! :D

Fina presenter!

Silvrig salladsskål, tavla, pengar, lotion m.m. och fina kort från brorsbarnen! <3

Uppsättning för 2 av mami och papi! :D

Missvisande bild, ljusfaten/glassbägarna är ljust lila! Muggar i snygga färger och i smart ställning! Så nöjd och älskar verkligen lila! :D

Fick blommor oxå! Så snyggt med vitt!

Så här såg rosorna ut igår kväll, imorse hade dom vissnat.. :/ Men tulpanerna står än och dricker massvis med vatten!

Typ vas eller liknande, mamma har stora planer för att måla ris osv ! :D

 

Har fortfarande ett oöppnar paket liggandes här, från min älskade Therese! Ska öppna det på onsdag, längtar lite!

 

Tack alla för en fin dag!

 

Idag, söndag, har jag inte gjort mycket. Ätit en halv rulle från shish, kikat på film, gått en promenad och duschat! :) Så skönt! En enda sak är magen, den har kommit tillbaka så att säga, haha! :)

 

Puss alla! <3


Kommentarer
Postat av: Mari

åhh hon är ju så söt Minna att man vill äta upp hon :)

2012-01-16 @ 08:03:03
URL: http://mammatillwiggo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0