I will tell your story if you die

I will tell your story and keep you alive.
The best I can, I will tell them to the children.
If we have some, if we have some.
 
 
Det är torsdag, snart helg alltså! Underbart! Visserligen ska jag inte till Sunsvall på gatufesten som alla andra. Men ändå, tänkte njuta av solen som tydligen kommer på lördag, sova, packa och bara vara :) Tänkte nog hinna träffa vänner oxå! Speciellt Jenny och klämma ur alla saker som har hänt henne under denna vecka ;)
 
Har tränat lite i veckan iallafallm visserligen verkar förkylningen vara tillbaka nu, igen.. varför? Hoppas på ett svar på detta till veckan! Igår var jag på teater Mördaren i Tallåsen. Sjukt bra och alla är så jävla bra! Myggbiten men fylld med energi åkte jag och mamam därifrån! :) Var dessutom världens bästa dotter igår då jag bjöd mamma på både middag och teater! Middagen var lax med philadelfiaost (m.m) sjukt gott! Direkt taget från reklamen och vilken hit! Längtar redan till lunchen! :D
 
Annars? Njaaaaa. Händer inte så mycket. Det regnar typ jämt, förutom dom fina stunder då solen skiner. Söt vovven Boss är här emellanåt och biter mej i fötterna och gör att jag springer runt som ett barn och busar, gillas! Imorn på lunchen ska jag och mamma på loppis, andra gången den här veckan!
 
Sen till det absolut mest onödiga i världen: Min mage dödar mej igen, om och om och om... Kul kul!
 
 
Sen fyller världens finaste lilltjej år idag! Grattis sötnosan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0