Puss på lediga långhelger!

Haft en mysig helg med inflyttning i lgh på torsdagmorgon (+hela dagen) och sen stråket på kvällen med Tobbe och en massa Ångefolk, kul! Fredagen kom Tess och vi pimplade vin som om att det hängde på våra liv! Roligt hade vi! :) Lördagen blev det stan, sen myskväll och jag skrämde mej själv med skräckfilm, duktig tjej.. Söndagen packade vi ihop oss och åkte till Lillänge och shoppade lite till innan vi styrde kosan hemåt för ett sista stopp med 3-rätter i Ånge! :)
 
Härlig helg! :)
 
Inatt har jag sovit 2 h istället för dom planerade 8 h. Suger så jävla hårt så det finns inte. Mardrömmar kommer förstöra mitt liv. Annars? Jo, det regnar, jag bor i ett kaos och jag är trött. Ikväll ska vi städa lgh det sista, skönt att vara klar sen. Hade även tänkt cykla bra nog, men det blir inte av eftersom det regnar skulle jag tro. Tydligen ska det regna till dödagar! Men igår hann jag sola lite iaf, nöjd tjej. Plus att jag fortfarande har kvar lite av mina rosa moln av någon anledning, vissa saker hänger kvar! ;p
 
Puss
 
Foto: Stråket i sin rätta anda! Eller snart iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0