Hej Hopp!

Nu är det Juni, kan ni fatta? Sommaren ska alltså vara här! Solen har skinit idag, det är svinkallt ute, men ändå! Älskade solen är här! Jag har sjuka linjer sen den sjukt varma söndagen vi hade. Solade framsidan 4-5 timmar i sträck, IQ-befriad, brände mej som ett as och fortfarande idag, fredag, så är jag bränd i pannan, brösten och magen. Lyckat? Nja.. Men jag fick färg! :D

Juni alltså, första Juni. Underbart! Imorn kommer Josse till mej på dagen och vi ska i riktig vemdalen-anda ha en sjukt bra träslaget-kväll! :D
Laddad! Eller jag försöker! ;) Ska spela 9.00 och 12.00, kom och kika när jag missar bollen!

Homeopat-medicinen verkar börja fungera iallafall. Förutom den sjuka tröttheten så gör magen så ont och jag mår så illa att jag skulle vilja dö.. Men hon sa att man skulle må dåligt för att sen må som en kung! ;D

Om två månader är min lägenhet i någons annan hand och jag har en ny lägenhet! Sjukt att det bara är två månader, nästan så att hela jag har fjärilar i mej av tanken! Roligt roligt! :D

Ikväll ska jag fira lillkillen, eller nu: storkillen Jack som fyller hela 5 år! Grattis grabben!

Innan det ska jag säga hejdå till dom små vita småtrollen som brorsan har! Dom är 8,5 vecka nu och ska åka till sina nya ägare nu i helgen :) Så måste dit och pussa hejdå och önska dom lycka till! Två av dom ska tom till Finland! :)

Sen vet jag väll inte.. Ska nörda fjärde säsongen av True Blood snart, den kom till mej igår, som jag längtat! Nu ska jag bara fixa X antal timmar som jag baaaara ska njuuuuuta! Love.

Men men, vi ses väll i helgen! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0