Morgon, Bokhylla, Sommar?

Efter att ha snoozat 25 minuter 2 dagar i rad nu så måste det bli ändring imorn. Min bokhylla är fortfarande sjukt till salu och jättebillig verkligen för att vara så snygg! Slå till?? Annars funderar jag på Erikshjälpen, dom hämtar tydligen gratis? Plus att det är en god gärning. HeHe. Ska hämta fler kartoner idag. Har jag fyllt dom andra? Neee.. Har typ fyllt 2 saker i många av dom, men vadå, haha..
 
Jenny åker utomlands idag, hon kommer vara brun tjej då hon kommer hem. Carro och Anna har nyss varit utomlands. Men inte är jag avundsjuk inte? Nej nej, haha. Sommarn, VART ÄR DU?
 
Ja just.. Bristen på bilder beror på att telefonen inte vill, so what to do?!
 
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0