Kram Kram

Igår var det en konstig dag. Sjukt trött hela dagen, sen när jag skulle hem började knäna skaka och sen hängde liksom kroppen med. Syndes inte, men det kändes. Åt middag, dog i soffan, hela kroppen liksom pulserade och jag tog mej inte upp ur soffan. Skumt! Pära ringde och ville bjuda på fika, tvekade lite, sen släpade jag mej upp och ut i mörkret. En alkis var ute, läskigt. Klarade mej hel dit och fikade och kikade på en crazy film! Missade BB, men får ta igen det... trevligt var det iallafall :)

Idag är jag på topp! Skrattar och grejar! Har håret uppsatt, tom luggen! Skrämmande. Har på mej shorts, tjocksockar, lila klocka, lila linne och en hoodie, eller heter det så med dragkedja?

Appropå jobb (?) så har vi en söt försäljare! Han är alltid glad och liksom fixar saker. Han ringer och skäller till och med på chefen för att han skäms för att ingenting fungerar! Tihi :)

Vill dessutom bli en Mystery Shoper ! :D (stavning?)

Iallafall är det en bra idag! :D Ikväll ska jag verkligen försöka träna! Wihooo, beach 2012 here I come!

Just det jag, lunchen bara flög iväg! Blev en "liten" beställning på HM! (Var duktig och halverade beställningen)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0