lite spännande kanskeeeeeeeeee

hej hopp!

lördagkväll. istället för att vara ute och vicka på rumpan har jag jour. jag vet, lite ironiskt egentligen då det är en fin vinter och snön är snäll och bara komma en gnutta liksom :) har idag fikat med anna, lucas och carro, sen promenad och mys med jenny, planer hej och hå! passa er alla som är ute i metropolen Ånge på fredag ;D sen gick jag till sofia och det slutade med att vi åt på knuten, gott! sen hem och myste lite hemma, själv, har även kollat lite på utbildningar, men ska sova lite på saken nu. har hittat en del intressant, men nu vet jag istället inte vilken ordning jag ska sätta dom på? hard life. kom iallafall på att jag åker ju iväg imorn, borta i 4 dagar igen, wihoo! så sjukt spännande! Men det betyder att jag diskade nyss, ja att diska kl 12 på en lördagnatt kan vara lite konstigt :p har även fixat naglarna! Så imorn blir det träning, packa och middag hos mamma innan jag drar iväg! ska googla karta oxå och hämta nytvättade kläderna hemma, wiho, det här ska bli kul! :D

puss puss

 

dösuddig bild från våran fiiiina sthlm-resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0