Om jag vore en leksak skulle jag göra dej glad innan du blev ledsen.

Oh!
Trött tjej igår. Helt sjukt. Hoppade tom en resa till Östersund plus att umgås på kvällen för att jag var totalt död! -.- Blev bjuden på middag av Madde och Stefan, så gott! :D Riktig lyx att bli bjuden på mat! Träffade även mina småtroll, plus deras vänner Bobbo och Apis. Sen visade simon sina skills i "lets dance", han var så bra så jag fegade ur! hah.. Efter det åkte jag hem och kikade på tv, gjorde en snabb träning med zumba, men hur bra går det när man är trött? Hade ett underbart samtal med min älskade vän Elin och sen somnade jag till BB :)

Sitter på kontoret idag igen, sliter snart av mej håret för hur det ser ut här! Men ska göra något åt det (är planen) och sen plugga oxå! Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0