Världens blunder

Måste berätta om en blunder jag gjorde imorse.. Pinsamt, men sant och lite kul! haha!

Har två alarm på telefonen, med 4 minuter emellan. Första ringde och jag stängde av det, såg att telefonen hade en varning för lågt batteri, men tänkte att det borde räcka. Telefonen hade dessutom varit full-laddad igårkväll!? Somnade om, vaknade sen, astrött och förvirrad och tänkte, fan vilka långa 4 minuter! Sätter mej upp och inser att jag har försovit mej.. Hittar till slut en klocka och den står på 7. Får brottom. Slänger ner 2 paket nudlar i väskan, hoppar i mjukiskläder och slänger upp håret i en hästsvans.
Sätter mej i bilen och kollar på klockan, den står på kvart över 7. Skyndar mej som fan! När jag åker mot jobbet tycker jag att det är många konstiga människor jag möter, alltså, inte konstiga, men såna jag aldrig brukar möta. Första tanken: Är alla sena idag?

När jag kommer till jobbet så är det bara 3-4 bilar här, mycket ovanligt. Jag kliver ur och går in, möter pappa i hallen:
Han: Vad gör du här nu?
Jag: Vad är klockan?
Han: Halv 7?
Jag: Oh fan, ja då är jag inte försenad iallafall.. -.-

Sen har alla kommit in och frågat och jag har fått berättat. Komiskt! Förutom att jag sitter osminkad på jobbet i mjukisar. Väldigt mycket mysfaktor, men man blir inte speciellt alert :p

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0