Jag vill leva ett galet liv, istället har jag en galen förkylning.

Var hos homeopaten igår. Igår kväll hade jag så sjukt ont i magen och mådde illa så jag trodde jag skulle dö. Sov 100 timmar och vaknade med världens förkylning. Hon satte igång någonting, hon sa att man kunde må lite sämre och sen skulle det bli bättre. Ja, sämre måste ju vara förkylningen va?

Elin var så söt och gav mej New Girl-avsnitt så har nördat till avsnitt 15 nu. Helt underbar serie! Jag och Elin skulle ha badat ikväll, men eftersom jag är död sjukling så får vi ta det en annan gång.. Suger mycket!

Annars så finns det hetingar på yoooooutube! Looovely! Tack älskade Elin för att du gjorde mej kär! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0