Energi, lycka, adventskalender, Ånge Kommun. Ja, allt och lite av varje!

Känslan efter träning är helt fantastisk! Man känner att ingenting är omöjligt! Lägg då till nyrakade ben, nyklippt lugg, bra musik och en fantastisk helg som väntar! Behöver jag säga att jag är glad? Nja, knappast!

Och till råga på det så börjar julkalendern på lördag, väntar med gigantisk spänning då jag såg hela förra året oxå! :D

Förutom det så vill jag slå ert slag för "Ånge kommun-tidningen". Ja jag trodde inte heller att jag skulle säga det. Men för det första är min kompis man med på en bild där och sen så fastnade jag för den nya kommunchefen Fredrik Westin! Vilken härlig människa han verkar vara! Ser fram emot positiva förändringar han kan göra i Ånge! Tummen upp!
Och sen får ni självklart inte missa mittenuppslaget där det står om våran kära återvinning! Nya öppettider efter nyår och en jävla massa viktig information!

Puss och kram

Trackback
RSS 2.0