Veckan som gått!

I kaoset med flytt och att vara nolla så har jag varit lite off här och 100% överallt annars! Har haft fyra fulla (bokstavligen talat) dagar med nollning, föreläsningar, härliga människor och lite alkohol. Jag trivs en massa! Både i klassen med härliga människor och i lägenheten som är dömysig! 
Ikväll är första kvällen jag inte är ute i vimlet, men det tar vi igen imorn igen! Då vi ska leka cowboys! Nollningsjakt (eller vad det hette?) och sen utgång!
Har seminarium på onsdag och det är ju en aning nervöst, tur att vi är en grupp iaf :)
 
Bilder från veckan som gått!
 
 
Hela klassen efter vin-brännbollen!
 
 
Första stängningen på Oscar!
 
 
Våran fina maskot som ska ha sovit hos alla innan läsåret är slut :)
 
 
Våran flagga som äntligen är tillbaka i tryggt förvar!
 
 
Jag och Mariell - Fulla och glada!
 
 
Nolleslaget!
 
Det var allt för denna gång!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0