Söndagsinlägg

Sista dagen hemma, innan man far hem igen. Älskar att man har flera hemma! Har iallafall haft en helt underbar helg här hemma, även om jag är sjukt trött just nu! Jobbat två dagar, hunnit med loppis, träffa en och annan vän, lagat mat, blivit spådd i tarot-kort (sjukt coolt!) och träffat några barnbarn! Har dessutom varit på 30-års-middag, härligt att träffa brudarna igen och att bli bjuden på god mat! :)
Har faktiskt hunnit plugga lite oxå, kanske inte mycket, men det får jag väll sota för i veckan då tenta-veckan har kommit flygandes.. -.-
Förutom allt detta så träffade jag på tröskel nr.2 nyss. Knäckte till samma tå men på ett helt annat sätt, så just nu känner jag mej ännu en gång som ett növel! Men som sagt, imorgon blir det staden och kryckorna ska med! C ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0