A monkey needs to dance and so do you

 
Igår träffade jag fina Jenny och vi hade en gigantisk svullkväll, som ni kanske ser. Men mysigt hade vi och jag blev hyper av allt godis och sjukt vad skoj det är att se på tv! Men sjukt vad rädd jag blir för vissa program.. Haha. Men som sagt, vi hade en mysig kväll och vi var lätt förtjänt att äta massa godis eftersom båda hade jobbat till 19! :)
 
Annars har jag, alias hängselbyxan, det ganska bra. Jag har fått iväg massa saker på jobbet och jag tror att jag kan lämna jobbet med någorlunda gott samvete idag. Lite ångest har man alltid för att lämna allt ett år till.. :/
 
Var till farmor på lunchen också och pratade lite med henne, blev bjuden på fika och allmänt bara myste :)
 
I helgen har jag faktiskt inga spikade planer, jag trodde det, men just nu vet jag inte riktigt. Men det är iallafall jaktmöte imorgon och på måndag börjar en vecka med sjukt tidiga mornar, massa friskluft och förhoppningsvis en och annan älg!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0