:)

 Blev bjuden på dop i Selånger för lilla Leon och lilla Thias :)
Ovan blir Leon döpt och nedan är Thias med mamma, pappa och gudfar.  Bilderna är inte av bästa kvalité och eftersom jag inte kan med mitt program på datorn kan jag inte beskära dom.. Men dopet var jättefint och jag är jätteglad att jag fick vara med! :)
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Utöver det har det hänt massor dessa veckor. Tack vare det kommer jag inte att vara lika aktiv på sociala medier längre, inte som det känns nu iallafall. Jag kommer självklart att kolla facebook, instagram osv men inte lägga upp som innan. Varför vet jag egentligen inte och det spelar inte någon roll heller. Bloggen kommer att leva kvar, framförallt för mitt nyårslöftes skull, men även för att jag vill dela med mej av mina bilder jag knäpper. Däremot ska jag försöka koppla lös den från facebook, så dom som vill följa min blogg får göra det utan påminnelser från facebook.
 
Sen så går mitt nyttiga liv i botten, mitt jobbliv går bra, tror även mitt sociala liv går bra. Hundarna mår bra, jag mår bra, mina blommor mår nog sådär, glömmer dom ganska ofta.. 
 
Ikväll ska jag försöka plåga mej igenom sista bingon i Byberget. Man måste liksom gå på den.. Det värsta är att den bingon alltid har känts som ett avslut på sommaren och jag vill inte det.. :/ Men ska få åka med Jennie och Madde och deras ihållande fyllande av bingorutor är alltid underhållande! :)
Angående hösten så vill och vill inte tillbaka till min minilägenhet i stan, gillar mitt stora hus hemma. Gillar friheten här hemma, flänget och att man är ledig när man går ifrån jobbet. Men det tar väl två veckor i skolan innan man är van vid det också, så egentligen är det inge synd om mej. Sen får jag ju träffa vännerna i stan igen så! :) Och jag har en hel vecka med jakt att se fram emot innan :D
 
 
 
 
Fina Ezno i Råsjö :)
 
Söta Frasse, Ronjas katt som hon är så stolt över :)
 
 
Dammen en kall men fin morgon förra veckan då jag jobbade knas-tider :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0