Ett helt vanligt inlägg

 
Fina Sako kom och hälsade på med Josse och Tessan i söndags! Så härligt att ha mina pinglor hos mej någon timme! Hoppas att vi någon gång i framtiden bor lite närmare varandra, så man kan ses utan längre resor och planeringar! :) <3
 
 
Jag är helt kär i mitt halsband som jag fått av min fina vän! :*
 
 
Och det var alldeles för lång tid sen ni fick se mitt nylle i en egobild, så varsågod! 
 
He he 
 
 
----------------------------------------------------------------------------
 
Annars jobbar jag väll dagarna i enda (tom idag, lördag), jag försöker att hinna med saker på kvällarna, jag försöker att träffa alla fina människor innan jag åter igen ska bege mej till Östersund för ännu ett skolår, bus och kanske lite plugg med andra fina människor! :)
 
Den här veckan har jag hunnit med att träffa några fina själar! Johan har kommit och sagt hej, kollat på finalen av True Blood med Magnus, ätit middag med mamma och moster o:co, fiskat med pappa och Blongen, skjutit in bössan med minsta brodern (har pratat i telefon med den äldre), haft filmmys med Jossan, hälsat på Anna och lilla Albin, hälsat på hos Sofia och busat med Agnes, kollat på när Jenny tävlat, haft lunchdejt med Linda och sen har jag fyndat fiskespö och en ny träningsjacka! (Om jag har glömt någon, gör en shoutout) WoopWoop! 
 
Utöver detta har jag varit ute med mina fina djur, har pappas Varga som sällskap under helgen och imorgon ska jag och "lillebror" ut i skogen och se om vi kan få se några djur! :)
 
Behöver jag ens nämna att allt det här har gett mej grymt med energi? 
 
Puss puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0