Soliga söndag!

 
Så här söt är Varga på kvällen när hon ska sova, hon förstår inte varför inte jag bara kan lägga mej oxå.. :)
 
 
Idag var jag och min "lillebror" uppe med tuppen, ut i skogen och kika efter björn och älg, man måste ju värma upp lite ;) HIttade dessa ägg och sen lite färsk älgbajs och massa blåbär!
 
 
Finväder! Och det blev väldigt varmt med mina nya tjocka jaktstrumpor och långkalsonger..
 
 
Min fina bror funderade på vart lilla vovven var!
 
 
Varga hade ingen hemlängtan, men var väldigt glad att få skutta runt lös i ett par timmar! :)
 
 
Glad hund i bilen!
 
 
När jag var hemma tog jag ut båda hundarna på en varsin promenad och sen var det dax för min bleka hud att bli lite färgad! (y)
 
Var även och hälsade på min andra bror och fick lite tips inför jakten! En vecka kvar nu! Woooop!
 
 
Avslutade kvällen med lite bio med mamma! Spelar ingen roll att filmen fått dålig kritik i tidningar, satan vad bra den är! Så fint att man lyfter fram dessa fina människor och visar upp att det inte är lätt att vika från det som vi så fint kallar det normala. Jättefin film! Även om jag inte gillar Per Moberg.......
 
Nu ska jag gå och sova med fina vovven som jag troligen får låna tills på tisdag! :D 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha jag hoppas han inte förstörde kvällen den där Moberg... ;)

2013-08-25 @ 23:02:45
Postat av: Malin

Svar; Den där Moberg.. Jag hatade honom ganska mycket mer och sen förlät jag honom lite.. haha

2013-08-26 @ 12:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0