Malin i väl valda (?) ord

Ikväll då jag tvättade av sminket började jag fundera på vilket sätt jag skulle kunna beskriva mej på, helt ologiskt eller kanske logiskt kom jag på detta; Mycket människa i en kort kropp. Kort betyder inte så där överdrivet tjock, men inte heller som en sticka. Hade en diskussion en gång och jag föreslog ett träd, men sen kom vi överens om att en mikrofon var bättre och sen brakade diskussionen iväg igen. Ungefär som vanligt, så det är ett till av min drag. Sen har jag även en enorm envishet och om jag får säga det själv; ett hjärta av guld. I mitt hjärta bor mina fina vänner, min familj, mina älskade djur och även dom som inte är mina. Ja just det, det bor nog en och annan än ej glömd karl också. Ni vet dom som var ens första kärlek och den som krossade ens hjärta första gången? Ja, annars? Jag studerar, jobbar då det passar mej och känner mej emellanåt ganska lat. Och ja, jag älskar sötsaker! Men jag gillar även träning. Eller jag älskade det, tills jag hade oturen att förstöra mina knän. Annars har jag haft en häst, skulle kunna haft en framtid inom hästarna om inte vissa saker hänt och jag har en nyfunnen så kallad hobby; matlagning. Detta tack vare mitt smarta drag att avlägga ett nyårslöfte. Jag skulle lätt vilja träffa en kärlek, om den ska vara mänsklig så gärna av manlig art, annars skulle jag lätt kunna tänka mej att skaffa mej en fin lurvig kärlek, en hund. Jag har mina förhoppningar på framtiden, men vem vet vad som händer? Så där, vad tyckte ni? Ni som inte visste allt det om mej, ni vet det nu. Och just det, bara så ni vet (och speciellt du jenny); Jag är fantastisk! Att egoboosta mej själv går väldigt bra vissa dagar också, ungefär idag. Eller så är det för att jag är trött och sockerhög som en femåring. Men nog om mej, hoppas ni gillade läsningen! Over and out!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är faktiskt fantastisk! 😘

2013-12-13 @ 08:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0