.

 
Det här är kanske lappar man borde sätta upp? Alltid kan det göra någon glad! :D 
 
Själv är jag rätt glad, lite trött men glad. Åker hem idag, till familjen och djuren. En natt hemma, lite jobb och sen tandläkaren innan Vemdalen! Slalom på fredagen och jag längtar! :D Ska försöka knäppa massa mysiga kort där uppe i backarna, men jag vet ju hur jag är, haha. 
 
Well well, tänkte dessutom träffa Jenny ikväll, men den kvinnan jobbar. Lite bitchigt tycker jag, men jag får väll klara mej! ;)
 
Ses i vemdalen i helgen! Woop woop!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men nu tror jag väl! vem vad det som flyttade ifrån vem vaaaa? ;)

Svar: spelar väll ingen roll ;) hääääälsa på!
LittlePuh

2013-02-06 @ 14:52:37
URL: http://jjeennnyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0