22 jävla år.

 
Igår blev jag ytterligare ett år äldre. Hade en fin dag med att göra ingenting och sen kom det fina flickor hit! :) Drack lite alkohol, hade mysigt och sen bar det av till Oscar! Massa folk och skakade lite rumpa! :P 
 
Fick presenter oxå även om jag hade sagt att det var förbjudet. Självklart blir jag glad! :) Fick tom tårta och en levande present! Livet är bra bra ändå ;)
 
Klockan är strax efter 11 nu och jag har redan städat lägenheten, duschat och lagat lunch. Blir rädd! Hade även världens ålderskris i natt, hade hoppats att den hade släppt imorse men den sitter kvar.. Men det lär lösa sej innan dagen är slut. För 22 är väll ingen ålder? Men blir lite rädd då jag igår hade glömt att jag fyllde år då jag var ute på krogen, haha.. 
 
Men nu är det bara att ladda om! Kanske lite spel ikväll och imorgon åker vi till vemdalen för ett par dagar i fina fjällvärlden! :D
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0