Bara för att man tycker man är slö kan det betyda motsatsen

Ni vet dom här dagarna då man känner sen hängig och känns som om man inte har gjort något och sedan går det upp för en att man faktiskt har gjort en hel hög med saker på dagen "som man inte har gjort något" på!? Idag är en sån dag! Förkyld och jävlig, snoozade imorse tills jag trodde att fan skulle komma och ta mej. Tyckte att hela morgon var tråkig, speciellt då jag inte kom på vad jag skulle äta till frukost.. Drog iallafall iväg mej på skolan och fick träffa fina vänner! (y) Föreläsningen flöt på, fick enorm panik som nu har lagt sej och sen var det lunch. Snackade lite artiklar och gamla gubbar innan det blev möte med PUB. Gick bra, tog inget ansvar, är alldeles för slö idag för att ens tänka längre än näsan räcker, men är med i två utskott :) Efter det gick jag hem, lagade middad + matlådor, gjorde frukost för ett par dagar framåt och har efter det diskat och betala alla jävla räkningar! 
 
Ni ser! Kick ass-dag! Även fast det var en slö-dag.. 
 
Nu ska jag bara göra 10.000 saker till och sen är det myskväll i soffan! :)
 
 
 
 
Brorsbarnen och mina födelsedagstårtor! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0