Igår, idag och lite vemdalen!

Igår var en bra dag. Jobbade hela dagen, åkte ner till Ånge och träffade Anna på lunchen. Vi tog igen lite tid och pratade lite om v6 som kommer ångandes emot oss! (y) Efter jobbet åkte jag till Sofia och hälsade på. Blev bjuden på jättegod mat och gav lilla Agnes en ettårspresent, hon är såååå söt! :) Efter det skulle jag och Jenny dejta. Vi gjorde som vanligt, att vi gick på domus. Grönsaker, sjukt goda chips och dipp blev det! Hade nästan inte behövt middag då jag skulle åka hem senare, för jag rullade nästan fram!
 
Efter 6 timmars sömn klev jag upp, kramade Varga hejdå och gjorde mej klar för jobb plus packade alla väskor klart. Att jag kanske inte åker till stan förrän imorgon, det visste jag inte, men ändå! Har så mycket packning, så har fixat skjuts istället, vill inte döda tåget med vikten... Nu är jag på jobbet och känner att jag är i fas! En så sjukt underbar känsla :D Kommer kunna lämna kontoret med känslan av att jag är klar med det som går att göra nu, med bra samvete tills nästa gång jag ska åka hem och turbo-jobba! Kommer dessutom sitta fint med januari-lön! :D Ska dessutom på ski-week v4, så lite pengar sitter perfekt!
 
Hoppas ni har det bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0