Strutsar, kyrkogård och hemfärd

Vi avslutade våran semester hos Josse med att besöka en strutsfarm, väldigt häftiga djur! Sen sa vi till slut hejdå.. Jag och Johan åkte vidare och skulle hämta några grejor där vi stötte på en kyrkogård som vi var tvungen att kika på! Riktigt häftigt! :) Jag fick även köra BMW på vägen hem, första gången! Woop Woop! Sen körde vi snabbt som attan så att jag hann med tåget sista biten mot Östersund! Väl tillbaka i stan så har det varit plugg, skola och så. Mamma är hos moster nu, så jag har blivit bortskämd med mat och ikväll ska jag dit på middag :)
 
Utöver det så har jag julångest, pluggångest m.m. Hur gör djur?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0