En helg i Trondheim :)

 
 
Har haft en fin helg i Trondheim!  Fått träffa Anna igen, se hennes och Petters nya hus och busat med fina lilla Pigge! Hunden som hoppade rakt in i mitt hjärta! Och en ras som jag lätt kan tänka mej att ha i framtiden! :) 
 
Under helgen har vi myst, shoppat, pratat, tagit det lugn och på lördagen kom det lite folk på fest! 
 
Jag har haft en bra helg och nästa gång jag kommer och hälsar på, har det kommit ytterligare ett litet tillskott till fina familjen! :D
 
Tackar så fint för en fin helg! 
 
Insåg precis att jag endast har kort på vovven från helgen, men vad gör det? Han är ju så fin! :D
(sen vet jag att Anna har fler kort.. :P )
 
Foto: Lekledaren Malin är här på besök :-) Pigge kommer behöva semester efter den här helgen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0