Plötsligt händer det!

Alla dessa härliga människor som har gillat min status och grattat med på alla möjliga sätt kan nog förstå att jag hade en väldigt bra helg! Har hunnit med så mycket och på söndagen blev en av mina drömmar sanna; jag fällde min första älg, en riktig älg! Det är fortfarande så att jag inte har förstått det, men jag har gjort det och det känns helt fantastiskt! :D
 
Utöver det träffade jag vänner, jobbade och lufsade runt lite med mina djur :) 
 
Den här veckan har innehållit jobb, lite vilseåkning, plugg, massa Under the Dome, tvätt och hälsat på Anette och Mikes lilla "bebis" Melwin! :D
 
Resten av veckan kommer nog att rulla på i samma fart, helt säkert! :)
 
 
Fina Varga modellerar lite :)
 
 
Zece är inte lika nöjd, men han är lika glad och galen ändå, bara han slipper sitta still :)
 
 
Zeb är en trött kille efter flera timmar och kilometer, då han återigen visar att åldern bara är en siffra! Min fina gamla kille! :)
 
 
Fint väder under jakten :) Tyvärr inga bra kort på älgen, men ändå :) Alltså, känslan när jag såg älgen, när jag träffade med skottet, då jag fick höra att den verkligen var död, var fantastisk! Adrenalinet har aldrig varit som det var då, känslan har aldrig funnits på det sättet innan. Fantastiskt! Jag undrar bara när jag ska förstå.. :)
 
 
Finaste Melwin :)
 
 
Jag igår :)
 
 
Gjorde ett försök till höstmys i lgh :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0