Utan vänner ingen Malin.

Efter en hemtenta i torsdags, tog jag min fina, blanka och röda bil och åkte en hel hög med mil ner till min fina vän! På vägen ner plockade jag upp en härlig hund och pratade med en hel del fina vänner!
 
Väl nere kände jag mej som hemma igen. I helgen har vi myst i soffan, varit till Uppsala en sväng, pratat en hel del engelska, fick finbesök, varit ute med hunden, busat med små valpar, ridit en sväng i skogen och tagit igen förlorad tid. Helt underbar har det varit! <3
 
Igår rullade jag hemåt igen. Saknade min fina vän och hennes fina hund så fort jag stängde bildörren. Men hemfärden gick fort, bilen brummade på bra och jag hade vänner i öronen nästan hela tiden. Mestadels Josse ;) Stannade en sväng hos brorsan i Östavall, grattade honom, åt massvis med smörgåstårta och tårta, plus att vi byggde puzzel, alltid mysigt med en stund med brorsan och hans familj :)
Innan jag åkte hem skulle jag säga hej till mamma och pappa, men ingen var hemma, så jag åkte till Ånge, sa hej till Johan och sen dom sista milen till min lägenhet och mitt riktiga hem. Tog en rejäl långdusch innan jag la mej med blött hår.
 
Resulterade i krull imorse som gjorde början på en dålig dag. Dagen har blivit bättre eftersom, speciellt som jag har Anette här i stan!
 
Utan vänner ingen Malin. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0