Ett inlägg om ingenting

 
 
Fick mycket positiv respons på förra egobilden jag skickade ut i etern, visserligen var den verkligen lyckad, men här kommer en till iallafall. Bara för att! :)
 
Det är onsdag, lilllördag! Så idag blir det en liten likör! Dessutom världens bästa likör! :D
 
Annars rullar dagarna på, jag sover enormt mycket på nätterna, 9-10 timmar. Pluggar lite, går på föreläsningar, umgås med vänner och så. Tyvärr har jag blivit förbjuden att gå på fristilen (all träning) just nu, så vill någon ta över mitt kort så är det välkommet! Idag var vi ut och åt, jättegod mat, sen en sväng på stan och bara myste! Älskar staden på det sättet, att man kan vara så spontan! :D
 
På fredag åker jag hem, tar min fina röda bil, min fina vän Jossan och min fina kusin Cecilia med mej! Helgen kommer att bjuda på en hel del saker! Jag ska få träffa Kajsa, gå på marknad, avsluta min sommar med kiosken, gå på min kusins 30-årsfest och sen ska söndagen spenderas med plugg eller jobb, den som lever får se! Sen ska jag få pussa på mina små hundar också, saknad! :)
 
Ha det bra! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0