Nyårslöfte - Vecka 37

 
Idag har jag gjort en av de godaste maträtterna som jag tror finns! Helt seriöst!
 
Hemmagjord kebab! 
 
Fick detta recept av min härliga vän Josse! <3
 
Ta en stek av älg, skär den i tunna bitar. Lägg det sedan i en bunke och blanda köttet med soja, olja, paprika-krydda, curry plus andra kryddor. Jag tog grillkrydda :)
Sedan fräser man allt på hög värme, jag hade på sexan hela tiden.
 
Hur gott som helst! Alla ingredienser tar man efter behag, man får helt enkelt ha känsla. Till detta hade jag en god sallad och en vitlöksdressing gjord på vitlökskrydda från alpanearing och laktosfri gräddfil! :D
 
Gör denna och ni kommer aldrig ändra er! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0