Onsdag.

 
Sitter och kollar på idol och fattar inte hur ont det gör för mej då folk blir nekade att fortsätta. Fattar inte hur folk klarar av detta.. Samtidigt får jag rysningar när folk går vidare! Tanten... Eller vad säger du Jenny?
 
Sen var jag på andra BC-passet idag på två dagar, dumt gjort, totalt otränad och nu tror jag att vissa muskler vill ramla av och knäna skriker rakt ut! Sen har jag och Jossan tagit myspromenader nu i veckan! :D 
 
Utöver detta har jag pluggat lite (jag ska bli bättre..) och fixat massor i lägenheten, är nog snart nöjd tror jag, har några små saker som ska klaffa bara.. :) Blandannat vart jag ska sätta upp mina snygga kollage/kort som jag har fixat ihop! Plus den förbannade gardinstången som ligger på golvet och ser väldigt snygg ut.. 
 
Imorgon åker jag hem, ska träffa Anna och lille Albin, jobba, jaga och försöka få mamma att bjuda sin saknade dotter (som har varit borta i heeeela 4 dagar) på middag! :)
 
Men innan hemfärd ska jag på föreläsning och sen ut på lunch med dessa fina bruttor! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0